M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SmartDom jak market - reklamuje wyprzedaż: -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

Maciej Burlikowski | 22 grudnia 2016, 06:00

Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.

Cyfrowy Polsat i należący do niego operator sieci komórkowej Plus (Polkomtel) w ramach wspólnego programu lojalnościowo-bonusowego SmartDom (rabaty za kolejne usługi operatorów) oferuje teraz obniżone o 30 proc. ceny na smartfony, telewizory, a także sprzęt gospodarstwa domowego firmy MPM.

Ofertę reklamuje w kampanii z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy są twarzami reklamowymi programu od 2014 r.

Do tej pory kreacje reklam SmartDomu przygotowała agencja Grey Group, niedawno jednak CP zdecydował się powierzyć to zadanie agencji Scholz & Friends, która pracowała wcześniej dla marki Plush, a następnie dla całej marki Plus. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,