Kraj

SmartDom jak market - reklamuje wyprzedaż: -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLd_SlS1YZPI%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBQw2L-D_CJ8%22%7D
Cyfrowy Polsat i należący do niego operator sieci komórkowej Plus (Polkomtel) w ramach wspólnego programu lojalnościowo-bonusowego SmartDom (rabaty za kolejne usługi operatorów) oferuje teraz obniżone o 30 proc. ceny na smartfony, telewizory, a także sprzęt gospodarstwa domowego firmy MPM.

Ofertę reklamuje w kampanii z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, którzy są twarzami reklamowymi programu od 2014 r.

Do tej pory kreacje reklam SmartDomu przygotowała agencja Grey Group, niedawno jednak CP zdecydował się powierzyć to zadanie agencji Scholz & Friends, która pracowała wcześniej dla marki Plush, a następnie dla całej marki Plus. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Vizeum.