Kraj

WP rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Działania realizują Scholz & Friends i Zenith.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwlGMHlVLrTc%26amp%3Bfeature%3Dyoutu.be%22%7D
Wystartowała nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski. Realizowane do końca stycznia działania reklamowe będą się koncentrować na ważnych, łączących Polaków wydarzeniach. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, kinach oraz internecie. 

Za kreację odpowiada Scholz & Friends Warszawa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Zenith wraz z zespołem marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska.