M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plus przypomina użytkownikom prepaid o konieczności rejestracji

Maciej Burlikowski | 2 stycznia 2017, 06:00

"Zanim wytną ci numer" - operator zachęca do wyboru jego oferty przed 1 lutego.

Polkomtel (Grupa Cyfrowy Polsat), operator sieci komórkowej Plus, pod należącą do niego marką Plush, realizuje kampanię reklamową pod hasłem: "Zanim wytną ci numer. Zarejestruj go dziś!". Zachęca w niej użytkowników numerów prepaid ("na kartę") do rejestracji w jego sieci.

Obowiązek rejestracji numerów prepaid wynika z przepisów tzw. ustawy antyterrorystycznej obowiązujących od lipca ub.r., zgodnie z którymi wszyscy użytkownicy takich numerów muszą je zarejestrować imiennie. Jeśli tego nie zrobią, to 1 lutego br. operatorzy będą musieli wyłączyć im telefony (numery). Aby tego uniknąć, operatorzy od kilku miesięcy prowadzą intensywne kampanie reklamowe nakłaniające użytkowników prepaid do rejestracji.

Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, kinach i radiu. Reklamę pt. "Karaoke" przygotowała dla marki Plush agencja Scholz & Friends. Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz. Produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producent: Ryszard Kłosowski), planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,