Danfoss Poland wystartował z największą od lat kampanią telewizyjną. “Jestem smart” to zintegrowana, wielokanałowa kampania promująca system Danfoss Link i budująca świadomość pojęcia “inteligentny dom”.
Kampania Danfoss Link będzie obecna przez sześć tygodni w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz kanałach tematycznych. Działania prowadzone będą również w internecie, prasie specjalistycznej oraz punktach dystrybucji (hurtownie, sklepy typu Do It Yourself).
Kampania “Jestem smart” składa się z działań B2C i B2B. Działania B2C obejmują kampanię w telewizji, internecie i prasie, a także działania o charakterze PR, kampanię w social mediach oraz specjalną infolinię dla konsumentów. Obszary aktywności B2B to szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju, produkcja materiałów edukacyjnych i wspierających sprzedaż (w tym m.in. tutoriale wideo i e-learning) oraz materiały POS dla kanału sprzedaży hurtowej. Polska jest drugim krajem, gdzie na tak dużą skalę promowany jest system Danfoss Link – przekonuje biuro prasowe. Wcześniej kampania prowadzona była w Niemczech. To właśnie tam powstał spot reklamowy, którego reżyserem jest Duńczyk Christoffer Boe, który wyreżyserował również film Danfoss “Engineering Tomorrow”.
Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja NuOrder, która w listopadzie 2016 r. wygrała przetarg na launch systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link na polskim rynku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.