Kraj

Startuje wielokanałowa kampania Danfoss Link w Polsce

Zintegrowana kampania realizowana jest pod hasłem "Jestem smart".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcnrdWAqH2z8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Danfoss Poland wystartował z największą od lat kampanią telewizyjną. “Jestem smart” to zintegrowana, wielokanałowa kampania promująca system Danfoss Link i budująca świadomość pojęcia “inteligentny dom”.
Kampania Danfoss Link będzie obecna przez sześć tygodni w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz kanałach tematycznych. Działania prowadzone będą również w internecie, prasie specjalistycznej oraz punktach dystrybucji (hurtownie, sklepy typu Do It Yourself).   
Kampania “Jestem smart” składa się z działań B2C i B2B. Działania B2C obejmują kampanię w telewizji, internecie i prasie, a także działania o charakterze PR, kampanię w social mediach oraz specjalną infolinię dla konsumentów. Obszary aktywności B2B to szkolenia i webinaria dla instalatorów w całym kraju, produkcja materiałów edukacyjnych i wspierających sprzedaż (w tym m.in. tutoriale wideo i e-learning) oraz materiały POS dla kanału sprzedaży hurtowej. Polska jest drugim krajem, gdzie na tak dużą skalę promowany jest system Danfoss Link – przekonuje biuro prasowe. Wcześniej kampania prowadzona była w Niemczech. To właśnie tam powstał spot reklamowy, którego reżyserem jest Duńczyk Christoffer Boe, który wyreżyserował również film Danfoss “Engineering Tomorrow”.
Danfoss Link to system inteligentnego sterowania ogrzewaniem, który można kontrolować z dowolnego miejsca na świecie poprzez aplikację mobilną Danfoss Link App.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja NuOrder, która w listopadzie 2016 r. wygrała przetarg na launch systemu inteligentnego ogrzewania Danfoss Link na polskim rynku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.