M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Change4Life z aplikacją żywieniową

( red. ) | 4 stycznia 2017, 06:00

W ramach rozległego programu realizowanego na Wyspach przez Ministerstwo Zdrowia powstała aplikacja podpowiadająca rodzicom jak zdrowo karmić dzieci. Została wsparta kampanią za 6,3 mln funtów.

W ramach brytyjskiej akcji Change4Life realizowanej przez brytyjski rząd wystartowała specjalna aplikacja podpowiadająca rodzicom jak prawidłowo karmić dzieci. Dodatkowo akcja wsparta jest kampanią za 6,3 mln funtów.
Aplikacja pokazuje za pomocą ilustracji, ile kostek cukru, paczuszek soli i tłuszczów nasyconych podajemy dziecku w posiłku. Od momentu uruchomienia aplikacji tydzień temu miała ona ponad 23 mln pobrań na Wyspach.
Za pomocą aplikacji można skanować ponad 114 tys. produktów, wykorzystując dane z z Broadbank i FoodSwitch oraz informacje przekazane przez producentów i detalistów.
Kampania informacyjna towarzysząca wprowadzeniu aplikacji kosztowała 6,3 mln funtów, a obejmuje OOH, akcje w mediach społecznościowych, organizację szkoleń w szkołach oraz działania w digitalu. Za kreację aplikacji odpowiada Dogsfish, za kreację kampanii - M&C Saatchi, a za zakup mediów - MEC.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,