Kraj

Łukasz Skawiński kieruje obszarem programmatic w Media Impact Polska

Wcześniej pracował w Hcore, Adexonie i IDMnecie.

Łukasz Skawiński kieruje obszarem programmatic w Media Impact Polska
Łukasz Skawiński objął stanowisko kierownika sprzedaży programatycznej (programmatic buying) w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl.

Do jego zadań będzie należała koordynacja bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej przez platformy programatyczne w Grupie Onet-RAS Polska.

– Programmatic jest na tyle istotnym elementem w przychodach Grupy Onet-RAS – Polska, że zdecydowaliśmy się na powiększenie zespołu oraz przypisanie kierowników do poszczególnych obszarów – mówi Marcin Olszewski, dyrektor sprzedaży programatycznej Media Impact Polska.

Poprzednio Skawiński związany był z Hcore (platforma DSP Grupy Adpilot), gdzie odpowiadał za rozwój produktu oraz platformy. Wcześniej pracował m.in. w Adexonie i IDMnecie, gdzie piastował stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej.