M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cyfrowy Polsat rusza z nowymi kampaniami

Maciej Burlikowski | 4 stycznia 2017, 06:00

Operator reklamuje ofertę telewizyjną w obniżonej cenie i "wyprzedaż" w programie SmartDom.

Cyfrowy Polsat, właściciel sieci telefonii komórkowej Plus (Polkomtel) i operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej, rusza równolegle z dwiema kampaniami reklamowymi.

W pierwszej reklamuje "wyprzedaż" w ramach swojego programu lojalnościowo - zniżkowego SmartDom dla klientów sieci Plus, abonentów Cyfrowego Polsatu i użytkowników Plus Banku. W karnawałowym rytmie ofertę obniżonych cen na usługi i sprzęt telewizyjny i AGD reklamują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

W drugiej kampanii CP reklamuje przedłużenie promocyjnych warunków na zakup oferty telewizyjnej - klienci, którzy kupią pełną ofertę w styczniu br., przez 6 miesięcy nie będą za nią płacili. Tę ofertę reklamuje Krzysztof Ibisz. Za kreację odpowiadała agencja Grey. Film powstał według scenariusza Jakuba Kopiczyńskiego i Marka Górskiego, a wyreżyserował go Mariusz Palej.
Kreację obu kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,