Kraj

Magda Kolenkiewicz jurorem konkursu Festival of Media Global Awards

To obecnie jedyna reprezentantka polskiego rynku w jury konkursu.

Magda Kolenkiewicz jurorem konkursu Festival of Media Global Awards
Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, dołączyła do jury globalnej edycji Festival of Media (FOM) Global Awards, jednego z najważniejszych konkursów dla branży marketingowo-reklamowej na świecie.

Kampanie zgłaszane do FOM Global Awards nagradzane są w kilkudziesięciu kategoriach za kreatywność i innowacyjność komunikacji. W jury konkursu zasiada obecnie ponad 30 lokalnych i regionalnych liderów agencji mediowych i kreatywnych oraz marketerów. Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, jest w tej chwili jedynym reprezentantem polskiego rynku w jury FOM. Przewodniczącymi jury zostali Sarah Mansfield, VP media, Europe i Latam oraz global operations w Unileverze, oraz Gerry D’Angelo, director Media Europe i global digital media partnerships w Mondelēz International.

Zgłoszenia do konkursu ruszyły w grudniu ub.r., a zakończą się w lutym 2017 r. Gala odbędzie się 8 maja w Rzymie. Starcom jest globalnym partnerem FOM.

Magda Kolenkiewicz zarządza Starcomem od początku 2013 r. Z branżą marketingową związała się w 2002 r. Przez pierwsze dwa lata pracowała w domu mediowym Mindshare Polska. W 2004 r. dołączyła do Starcomu. Była jurorem w konkursach Media Trendy i Effie Awards, zasiadała również w Global Product Committee. W ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmowała się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji.