M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis wygrywa przetarg na obsługę Prudentiala

Katarzyna Kacprzak | 5 stycznia 2017, 06:00

BBDO Warszawa traci klienta.

Prudential rozstrzygnął rozpisany jesienią ubiegłego roku przetarg na obsługę kreatywną. Z grona sześciu zaproszonych agencji: dotychczas obsługującej BBDO Warszawa oraz Brasil, Change, Grandes Kochonos, GPD i Publicis, wyłoniono zwycięzcę, którym jest Publicis. Współpraca z nową agencją ma mieć charakter długoterminowy. Ubezpieczyciel nie zmienia domu mediowego – za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Jak podkreśla Łukasz Penszko, menedżer ds. komunikacji marketingowej w Prudentialu, przetarg podyktowany był wyłącznie wymogami korporacyjnymi. Koncept reklamowy "Młodzi Bogowie” autorstwa BBDO Warszawa był nagradzany w konkursach branżowych (Złote i Srebrne Effie, Golden Arrow itd.). Marketer informuje ponadto,
że zgodnie z zaleceniami SAR-u agencjom zaangażowanym w przetarg zostanie wypłacone wynagrodzenie.

Prudential kontynuuje kampanię promującą oszczędzanie na emeryturę, ale nie wyklucza promocji swoich kolejnych produktów ubezpieczeniowych w ramach platformy "Młodzi Bogowie". Obsługą kreatywną firmy Prudential w agencji Publicis będzie się zajmował zespół pod kierownictwem Dagmary Witek-Kuśmider oraz Sławomira Figury. W chwili obecnej obydwie strony formalizują warunki i zasady współpracy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,