Zagranica

Cadbury rozpoczyna przygotowania do Wielkanocy

Marketer po raz pierwszy od czterech lat startuje z kampanią telewizyjną Creme Eggs.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrPeYw8QCGgY%22%7D
Wystartowała kampania produktów Cream Eggs. To pierwsza kampania telewizyjna dla produktu od czterech lat.
Koncept spotu opiera się na akcji polowania na jajko. W 30-sek. spocie przygotowanym przez Elvis Communications bohaterowie zapowiadają czteromiesięczny sezon łowiecki. Za zakup i planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiada Carat. Według danych Nielsena w 2016 r. firma odnotowała 5,1-proc. wzrost sprzedaży jajek dzięki temu, że powróciła do starej receptury. Przeciwko nowej buntowali się mocno konsumenci.

(Campaign)