M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Duże zmiany w Grupie Marquard Media Polska, Łukasz Modelski odchodzi

Piotr Machul | 9 stycznia 2017, 06:00

Wydzielono trzy główne obszary. Odchodzi część menedżerów.

W dziale sprzedaży reklam w Grupie Marquard Media Polska będą wydzielone trzy obszary, które odpowiadają za poszczególne marki (magazyny premium, serwisy internetowe oraz eventy).

Działem Female Lifestyle & Fashion, w skład którego wchodzą marki kobiece takie jak: "Harper’s Bazaar", "Cosmopolitan", "Joy" i "Hot Moda" zarządza Agnieszka Kieszczyńska (wcześniej m.in. Burda, Bauer, Edipresse). Do działu dołączyła również Barbara Płatek (wcześniej m.in. Media Impact, Burda, Bauer), która będzie menedżerem magazynu "Joy".

Działem magazynów męskich – Male Lifestyle & Fashion, czyli "Playboy", "Esquire" i "CKM", zarządzać będzie Anna Dylicka. Do zespołu w lutym br. dołączy Anna Komosińska.

Dyrektorem trzeciego działu Fitness & Food, z tytułami takimi jak "Shape" oraz "Jamie", została od stycznia Joanna Myszkorowska (wcześniej m.in. Burda, Murator, Edipresse). Wszystkie działy podlegają Ewie Kozłowskiej, która pełni funkcję dyrektora sprzedaży.

Z wydawnictwem rozstają się: Monika Wdowiak, Tamara Magierska, Karolina Weigel, Magdalena Bokuniewicz, Małgorzata Brychcy, Kinga Hojarczyk oraz Monika Osińska. Od stycznia 2017 r. zredukowane zostało stanowisko dyrektora wydawniczego, co oznacza odejście Łukasza Modelskiego, dyrektora ds. wydawniczych. Ze spółką był związany od lipca ub.r.).

Grupa Marquard Media Polska wydaje dziewięć magazynów: "Cosmopolitan", "Harpers Bazaar", "Joy", "Hot Moda", "Shape", "Jamie", "Playboy", "CKM", "Esquire" oraz ich serwisy. W portfolio grupy jest też spółka Papilot i Kozaczek Group.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,