M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bringmore Advertising, Media Group i Profile dla IŻiŻ

Katarzyna Kacprzak | 9 stycznia 2017, 06:00

Konsorcjum będzie odpowiadało za kampanię ogólnopolską instytutu.

Instytut Żywności i Żywienia wyłonił w drodze przetargu konsorcjum: Bringmore Advertising, Media Group  Profile, które zajmie się opracowaniem i realizacją ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-promocyjnej "Czytajmy etykiety" w związku z realizacją projektu "Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej" . Kampania będzie realizowana w telewizji, internecie oraz na outdoorze. Działania mediowe będą uzupełnione o cykl pięciu konferencji prasowych. W ramach projektu przeprowadzone będzie badanie efektywności kampanii.

Wartość budżetu to prawie 2,6 mln zł (łącznie z VAT). Do przetargu zgłosiło się dziewięć agencji.