M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

John Lewis z nową dyrektor marketingu

( red. ) | 9 stycznia 2017, 06:00

Becky Brock zajmuje puste od ponad roku miejsce w brytyjskiej sieci.

Brytyjska sieć John Lewis wzmacnia marketing - na stanowisku szefowej zatrudnia Becky Brock, dyrektor marketingu sieci sklepów ze sprzętem narciarskim Snow + Rock.
Brock obejmie stanowisko 20 marca i będzie raportować do customer directora Craiga Inglisa. Wcześniej to on był dyrektorem marketingu, a w 2015 r. awansował na nowo utworzone stanowisko. Od tamtej pory stanowisko dyrektora marketingu sieci było nieobsadzone.
Kierownik marketingu Rachel Swift będzie raportować do Brock.
Brock została dyrektorem marketingu sieci Snow + Rock we wrześniu 2014 r. Wcześniej pracowała przez pięć lat w Homebase jako brand manager, jeszcze wcześniej - w marketingu Unilevera i Grupie Edington (wyroby spirytusowe).

(Marketing Magazine)