M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel zimą kusi karmelem

Katarzyna Woźniak | 10 stycznia 2017, 06:00

Wedel stawia na promocję linii Karmellove.

Marka Wedel z portfolio Lotte Wedel wystartowała z zimową kampanią promującą linię Karmellove. Zintegrowana kampania w centrum stawia białą, karmelową czekoladę marki. Kampania będzie prowadzona w telewizji, na nośnikach reklamowych, w kinie, w internecie oraz poprzez działania niestandardowe - w tym branding lodowisk i stoków narciarskich w zimowych kurortach.
Jednym z elementów aktywacji jest kampania telewizyjna, w której pojawia się Wargorr w zimowym otoczeniu. Reklama poświęcona jest produktom Karmellove, czyli pełnym tabliczkom karmelowym (klasycznej, z solonymi orzeszkami arachidowymi oraz z wafelkami) oraz piankom Ptasie Mleczko, batonom i Kremowi Wedlowskiemu. Emisja odbywa się na głównych antenach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. W ramach kampanii będą prowadzone także inne działania o szerokim zasięgu (outdoor i internet) oraz dodatkowe aktywacje w social mediach. Ponadto przewidziane są działania niestandardowe, a wśród nich aktywności w zimowych kurortach oraz na lodowiskach w całej Polsce.
W sześciu lokalizacjach (Suche, Jurgów, Witów-Ski, Harenda, Bukowina Tatrzańska Rusin-Ski, Małe Ciche) odbywać się będzie akcja "Bezpiecznie z Karmellove”, w ramach której prowadzone będą zajęcia bezpiecznej jazdy na nartach. Dodatkowo w ogrzewanej strefie chillout będzie można odpocząć na specjalnie dla nich przygotowanych leżakach i pufach, skorzystać z Wi-Fi oraz skosztować produktów Karmellove.
W ramach działań w digitalu powstanie specjalny serwis, którego odwiedzający będą mogli zagrać w KarmelGrę i sprawdzić, co kryje się w tabliczce Karmellove. Ten koncept zostanie również wsparty podczas eventu, który odbędzie się 21-22 stycznia na Stadionie Narodowym. Główną atrakcją tego wydarzenia będzie karmelowa rzeźba. Dodatkowo przewidziany jest sampling produktów. Aktywacja wsparta jest również klasycznym media relations, a także współpracą z kluczowymi social influencerami.
Za kreację spotu odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast w internecie Agencja J.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,