M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła modelowa wyprzedaż Skody [wideo]

Maciej Florek | 10 stycznia 2017, 06:00

Działania realizują Opcom i PHD Rocket.

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Skoda (VW Group Polska), autorstwa agencji reklamowej Opcom.
Kampania przebiega pod hasłem "Modelowa wyprzedaż 2016" i dotyczy wyprzedaży modeli rocznika 2016.

Opcom odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu telewizyjnego marki.
Kampania obejmuje działania w radiu, telewizji, internecie oraz OOH. Angażuje także spoty kinowe, reklamy infotix (reklamy na monitorach przy kasach), VoD, display oraz specjalną witrynę internetową. Potrwa do końca stycznia. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest PHD Rocket.

Czytaj więcej na temat: , , ,