M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wielki kurczak z małej zagrody

Maciej Burlikowski | 10 stycznia 2017, 06:00

Sedar (Drosed) rusza z kampanią wizerunkową.

Firma drobiarska Sedar (grupa Drosed) rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową pod hasłem: "Zagrodowy - Wielki kurczak z małej zagrody". Akcentowane jest pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na polskiej wsi oraz dostęp do zagrody na świeżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysokiej jakości, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków.

W największych stacjach telewizyjnych (m.in. Polsat, TVN, TVP1, TVP2 oraz na kanałach tematycznych Polsat, TVN i TVP) nadawane będą 15- i 30-sekundowe spoty. Ma to być kolejny element strategii promującej markę Zagrodowy w skali ogólnokrajowej.

Za kreację spotów odpowiada Hi.advertising/Arip Next, produkcję zorganizowało studio Flota Filmowa, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,