M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Metro: rozczarowujące wyniki świątecznego popytu

( red. ) | 11 stycznia 2017, 06:00

Niemiecka grupa detaliczna Metro (zostanie podzielona na dwie dywizje w połowie br.) opublikowała bardzo rozczarowujące wyniki sprzedaży IV kwartału ub.r.

Przedstawiciele Grupy Metro zakomunikowali, że w kluczowym dla sprzedaży detalicznej IV kwartale ub.r. przychody z tego tytułu w porównaniu z rokiem poprzedzającym spadły o 0,6 proc. Zarówno słabsze od oczekiwań były wyniki sprzedażowe sieci Real, jak i wyraźnie osłabł popyt na elektronikę w sieci Saturn.

Sprzedaż w IV kwartale kalkulowana na bazie placówek like-for-like wzrosła o 0,1 proc. i osiągnęła pułap 17 mld euro.

Segment cash-and carry grupy w obszarze like-for-like zanotował wzrost sprzedaży o 0,7 proc. Do tego niewielkiego wzrostu przyczyniły się - według oświadczenia szefów Metra - lepsze wyniki w Hiszpanii, Turcji i Chinach.

(RetailUpdate)

Czytaj więcej na temat: ,