M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sieć The Morrisons odnotowała najwyższe obroty od siedmiu lat

( red. ) | 11 stycznia 2017, 06:00

Obroty zarówno w kanałach online, jak i offline zanotowały wzrost sprzedaży o ok. 5,2 proc. w ciągu 9 tygodni do 1 stycznia br.

Brytyjska sieć detaliczna The Morrisons odnotowała najlepsze święta od siedmiu lat pod względem wielkości sprzedaży. Wzrosty odnotowały zarówno kanały online, jak i offline. Obroty sieci spożywczej like-for-like liczone w ciągu dziewięciu tygodni do 1 stycznia br. wykazały wzrost o 5,2 proc. w porównaniu z  analogicznym okresem w roku poprzednim. The Morrisons zapewnia, że wzrost jest związany z wdrożeniem nowej strategii, która wynika z ulepszenia oferty na podstawie badań fokusowych. Jak wykazały badania, również konsumenci ocenili sieć jako bardziej konkurencyjną i przyjazną.
The Morrisons wprowadziło m.in. automatyczny system zamówień, wykorzystało w tym celu technologię cloud oraz dane prognostyczne. Specjalny system rejestruje teraz potrzeby konsumentów i przewiduje ich przyszłe zamówienia.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: