M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awans i nowy strateg w McCann & MRM

Katarzyna Kacprzak | 11 stycznia 2017, 06:00

Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.

Małgorzata Dymecka awansowała na stanowisko social media managera, a do zespołu dołączył Paweł Sitnicki jako strategic planner.

Dymecka przygodę z mediami społecznościowymi rozpoczęła w 2013 r. w agencji FaceAddicted, gdzie obsługiwała profile SuperPharm oraz Raiffeisen Polbank. Doświadczenie zdobywała także w OS3, VML Poland i Grandes Kochonos Digital, pracując dla marek z portfolio Unilevera, Orange Polska, Huawei czy Multikina. Do zespołu McCann & MRM dołączyła w marcu 2016 r. jako community manager. W nowej roli – na stanowisku social media managera – będzie koordynowała pracę teamu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych dla marek obsługiwanych przez agencję.

Sitnicki doświadczenie zdobywał w G7, Communication Unlimited, Cheil Worldwide, Brain i S4. Wśród marek, które obsługiwał, znalazły się m.in.: Ergo-Hestia, Kredyt Bank, Samsung, Leroy Merlin, Real. Jest zdobywcą nagrody Silver Drum za kampanię dla Fundacji Itaka, której był współautorem. W McCann & MRM będzie zajmował się strategią dla takich marek, jak MasterCard, Starbucks czy Stanley Black & Decker.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,