M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MullenLowe MediaHub przejmuje obsługę marki Velux

Piotr Machul | 11 stycznia 2017, 06:00

Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów oraz projektowanie działań marketingowych.

Dom mediowy MullenLowe MediaHub zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki Velux, producenta i eksportera okien dachowych.

MullenLowe MediaHub przejmuje obsługę mediową tego marketera od agencji Arena Media (Havas Medis Group). W przetargu brały udział także agencje OMD i Havas Media. - Dom mediowy MullenLowe Media Hub zaproponował najbardziej dopasowaną do naszych potrzeb strategię obecności w mediach. Przekonała nas bardzo atrakcyjna i innowacyjna koncepcja, wpisana w założenia przedstawionego przez nas briefu. Nie bez znaczenia była także konkurencyjność cenowa – komentuje Agnieszka Cieśla-Dąbrowska, kierownik działu komunikacji firmy Velux.

Do obowiązków agencji należy planowanie, zakup mediów oraz projektowanie działań marketingowych zarówno w zakresie offline, jak i online. Inne szczegóły na temat przetargu nie zostały ujawnione.

Grupa Velux i jej spółki siostrzane w Polsce należą do duńskiego holdingu VKR. Oferta firmy obejmuje szeroki asortyment okien do poddaszy, do płaskiego dachu, a także rolet wewnętrznych i zewnętrznych, żaluzji, zestawów izolacyjnych oraz zestawów do zdalnego sterowania.

MullenLowe MediaHub jest częścią globalnej grupy reklamowej MullenLowe Group (Interpublic). Do grona jej klientów w Polsce należą m.in.: Selgros, ING Bank Śląski, Orlen, Decathlon i WWF.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,