M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mediaplus i Change Serviceplan wygrywają przetarg HEG

Maciej Florek | 12 stycznia 2017, 06:00

Umowa ma charakter długofalowy.

Spółki należące do Group One, dom mediowy Mediaplus i agnecja reklamowa Change Serviceplan wygrały przetarg na obsługę marki HEG w kanale digital. HEG należy do Hermes Energy Group SA, firmy z polskim kapitałem, która działa na zliberalizowanym rynku gazu ziemnego w Polsce, ale również jest obecna na europejskim rynku paliw płynnych.

Mediaplus będzie odpowiedzialny za całokształt działań w kanale digital, m.in. planowanie i prowadzenie kampanii display budujących świadomość i wizerunek marki na polskim rynku oraz działania performance. Z kolei agnecja Change Serviceplan będzie odpowiedzialna za koncepcję kreatywną prowadzonych działań. Umowa ma charakter długofalowy.

Obie agencje już wcześniej współpracowały z firmą HEG. W marcu 2016 r. w ramach umowy projektowej były odpowiedzialne za przygotowanie koncepcji kreatywnej, zaplanowanie i zakup mediów do kampanii wprowadzającej markę HEG na polski rynek.