M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Auchan we Francji wprowadza nowe nośniki reklamowe w sklepach

( red. ) | 12 stycznia 2017, 06:00

We Francji 120 hipermarketów w całym kraju wprowadza nowe nośniki cyfrowe wewnątrz sklepów.

Auchan France rozpoczął proces instalowania wewnątrz sklepów ekranów reklamowych. Akcja ma objąć 120 hipermarketów na terenie kraju. Jak szacują menedżerowie, do 2018 r. w przestrzeni sklepów ma funkcjonować 3,5 tys. ekranów.
Na ekranach swoje komunikaty będą wyświetlać takie marki, jak Coca-Cola, Herta, Chocapic, Nivea, Mikado, Lactel Sporteus, Velours Noir, Fanta i Nutella. Działanie jest realizowane we współpracy z Imedia-Center. Sprzedawca przewiduje, że w ciągu tygodnia 5 mln kupujących zobaczy komunikat.

(Retail Update)