M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rothco wygrywa przetarg na obsługę dywizji dziecięcej Kerry Foods

( red. ) | 12 stycznia 2017, 06:00

Przetarg dotyczył m.in. marki Cheestrings.

Agencja Rothco wygrywa międzynarodowy przetarg na obsługę dziecięcej dywizji przekąsek Kerry Foods UK, która obejmuje m.in. takie brandy jak Cheestrings, Yollies i Scoffies. Niezależna irlandzka agencja będzie czuwać nad budżetem kreatywnym.
O samym brandzie Cheestrings mówi się, że jest wart ok. 100 mln funtów, a jest obecny na 11 rynkach w Europie. Jak wykazują badania, to ulubiona dziecięca serowa przekąska w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Wcześniej za obsługę marki odpowiadała agencja Fallon London.
Rothco kontynuuje swoją ekspansję: 40 proc. jego obecnej działalności to obsługa międzynarodowych brandów, jak Heineken, AON i Unilever.