M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Debiutuje 360 Digital Natives

Maciej Florek | 13 stycznia 2017, 06:00

Platforma ma być odpowiedzią na rosnącą potrzebę projektowego wsparcia zespołów i działów firm przez wykwalifikowanych specjalistów. Za inicjatywą stoi Żaneta Glinka.

Na rynku debiutuje 360 Digital Natives, nowa platforma outsourcingowa dla specjalistów oraz firm z branży nowych technologii i mediów. Usługa skierowana jest przede wszystkim do domów mediowych, agencji interaktywnych i kreatywnych, działów marketingu dużych korporacji, audytorów mediowych, a także do małych i średnich przedsiębiorstw.

Aby dołączyć do grona specjalistów, należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie i podać w nim szczegółowe informacje o swoim doświadczeniu i osiągnięciach zawodowych. Projekt jest adresowany zarówno do freelancerów zainteresowanych nowymi zleceniami, jak i do specjalistów, którzy nie zamierzają zmieniać pracy, a jedynie szukają dodatkowych wyzwań zawodowych.

W momencie pojawienia się zlecenia odpowiadającego preferencjom danego kandydata 360 Digital Natives pośredniczy w kontakcie pomiędzy zleceniodawcą a zleceniobiorcą, a w przypadku zainteresowania obu stron współpracą – bierze na siebie kwestie formalno-prawne (zleceniobiorcy są zatrudniani przez 360 Digital Natives).

Na czele 360 Digital Natives stoi Żaneta Glinka, od ponad dziewięciu lat związana z branżą interaktywną. Glinka doświadczenie zdobywała m.in. w MEC i grupie Media Direction.