M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła nowa kampania IŻŻ [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 13 stycznia 2017, 06:00

BringMore, Profile i Media Group przygotowały nową kampanię dla Instytutu Żywności i Żywienia.

Trwa ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna Instytutu Żywności i Żywienia pod hasłem "Mniej cukru,
soli i tłuszczu? Kupuję to!" realizowana przez konsorcjum BringMore Advertising, Profile i Media Group. Celem
działań jest zwiększenie wiedzy, jak czytać etykiety i kupować zdrowsze produkty spożywcze.

Kampania obejmuje spoty promocyjne emitowane w telewizjach ogólnopolskich, tj. TVP1 i 2, TVN oraz Polsat, a także w stacjach tematycznych. Duży nacisk został położony na komunikację w internecie oraz OOH. W ramach kampanii zaplanowano również pięć konferencji prasowych, które do końca stycznia odbędą się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. Przewidywane są też badania skuteczności wykonane przez niezależny instytut badawczy ARC. Budżet wszystkich działań wynosi 2,577 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.