Zagranica

KFC ogłasza przetarg na obsługę kreatywną na Wyspach

Od 15 lat budżet ten jest pod opieką BBH.

KFC ogłosiło przetarg na obsługę kreatywną na Wyspach Brytyjskich. Od 15 lat za budżet sieci odpowiada Bartle Bogle Hegarty. Równolegle trwa przetarg na obsługę PR, za którą aktualnie odpowiada Freuds.
Short-lista będzie prawdopodobnie znana w marcu.

BBH wygrało przetarg na obsługę KFC w 2002 r. i przejęło budżet po Clemmow Hornby Inge (obecnie CHI & Partners). Wcześniej budżet był obsługiwany przez Ogilvy & Mather. BBH ma zamiar bronić budżetu. W październiku agencja stworzyła nową identyfikację wizualną dla KFC i ogłosiła ją za pomocą kontrowersyjnej kampanii outdoorowej. W grudniu na Wyspach KFC po raz pierwszy prowadziło transmisję na żywo przez kanały social media.

(Campaign)