M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Actimel rusza z zimową loterią

Katarzyna Woźniak | 13 stycznia 2017, 06:00

Marka z portfolio Danone oferuje do wygrania kabriolet.

Marka Actimel z portfolio Danone wystartowała z zimową loterią, w której można wygrać Mini Cabrio. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić Actimel i sprawdzić, czy pod wieczkiem produktu znajduje się ikonka kabrioletu. Jeśli nie, na stronie WWW marki należy zarejestrować paragon będący dowodem zakupu, by zwiększyć swoją szansę na wygraną – jeśli w czasie trwania loterii nikt nie znajdzie zwycięskiego wieczka, odbędzie się losowanie po zakończeniu promocji. Sprzedaż produktów Actimel objętych loterią potrwa do 28 lutego 2017 r. Akcja wsparta jest reklamą telewizyjną, informacją o loterii na opakowaniach produktów, prowadzona jest także kampania w Facebooku oraz działania promocyjne w sklepach.
Za organizację loterii, przygotowanie strony WWW oraz lokalizację odpowiada agencja Young & Rubicam Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie działań w Facebooku prowadzi agencja Syzygy Warsaw.