Zagranica

Angel Soft kontynuuje czułą kampanię

Agencja Deutsch przygotowała kolejną serię spotów dla papieru toaletowego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWBpTAkveaOA%22%7D
Agencja Deutsch wystartowała z kolejnymi odsłonami kampanii dla marki papieru toaletowego Angel Soft. Hasło marki to “Be Soft. be Strong”. Ma się odnosić do właściwości papieru toaletowego i jakości relacji międzyludzkich, które pojawiają się jako bohaterowie spotu.
Agencja Deutsch kontynuuje strategię poruszających i wzruszających spotów, z którymi wystartowała u progu lata w ubiegłym roku (MMP24 z 20 czerwca 2016).

W pierwszym spocie ojciec samotnie wychowuje dziewczynkę – stoi w kolejce do toalety w oczekiwaniu na wolny przewijak, później uczy dziewczynkę korzystać z toalety, uczy nastolatkę golić nogi, towarzyszy jej również przy pierwszych miłosnych zawodach, a do otarcia łez podaje kawałek papieru toaletowego.

Producent papieru Georgia-Pacific podał, że od momentu uruchomienia kampanii sprzedaż marki wzrosła o 6 proc. 

(AdWeek)