Agencja Deutsch wystartowała z kolejnymi odsłonami kampanii dla marki papieru toaletowego Angel Soft. Hasło marki to “Be Soft. be Strong”. Ma się odnosić do właściwości papieru toaletowego i jakości relacji międzyludzkich, które pojawiają się jako bohaterowie spotu.
Agencja Deutsch kontynuuje strategię poruszających i wzruszających spotów, z którymi wystartowała u progu lata w ubiegłym roku (MMP24 z 20 czerwca 2016).
W pierwszym spocie ojciec samotnie wychowuje dziewczynkę – stoi w kolejce do toalety w oczekiwaniu na wolny przewijak, później uczy dziewczynkę korzystać z toalety, uczy nastolatkę golić nogi, towarzyszy jej również przy pierwszych miłosnych zawodach, a do otarcia łez podaje kawałek papieru toaletowego.
Producent papieru Georgia-Pacific podał, że od momentu uruchomienia kampanii sprzedaż marki wzrosła o 6 proc.
(AdWeek)