M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rolls-Royce poszukuje agencji do obsługi kreatywnej i digital

( red. ) | 16 stycznia 2017, 06:00

Podmiot wybrany w wyniku przetargu nie zagrozi współpracy marki z agencją AKQA.

Rolls-Royce rozpoczął rozmowy z agencjami reklamowymi w związku z poszukiwaniem podmiotu, który będzie odpowiedzialny za zintegrowany budżet kreatywny marki i jego kampanię w mediach cyfrowych.
Audytorem przetargu jest AAR. Przetarg ma pomóc wyłonić zintegrowaną agencję kreatywną odpowiedzialną za kampanię w digitalu - ma nie wpływać na fakt obsługi cyfrowej przez AKQA. Agencja WPP wygrała przetarg na obsługę marki w 2016 r. i globalnie odpowiada za komunikację internetową Rolls-Royce'a.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , ,