M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W Polsce jest za dużo stacji TV - twierdzą menedżerowie dystrybucji

Piotr Machul | 17 stycznia 2017, 06:00

Jednocześnie rośnie popyt na stacje premium - wynika z badania ScreenLovers.

W Polsce jest za dużo stacji telewizyjnych - uznali w badaniu ScreenLovers menedżerowie odpowiedzialni za dystrybucję zatrudniani przez nadawców.

Najmocniej przeładowane kategorie to stacje muzyczne, filmowe i serialowe, podczas gdy najlepsze perspektywy rozwoju mają kanały FTA (bezpłatne) oraz stacje premium, czyli opłacane przez użytkowników dodatkowo, jak HBO czy Canal+.

Branża oceniała w badaniu start czterech nowych stacji naziemnych. Wbrew aktualnym wynikom oglądalności, badani uważają, że największe szanse na sukces wyrażony zdobytą widownią, mają WP1 oraz Zoom TV.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menedżerowie odpowiedzialni za dystrybucję uważają, że najlepszą ofertę w segmencie basic (stacji wchodzących w skład podstawowych ofert operatorów) mają Polsat i Discovery. Z kolei w segmencie premium najlepiej wypadają ich zdaniem HBO, TVN i Kino Polska.

ScreenLovers realizował badanie płatnej TV w grudniu 2016 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,