M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szwarc-Bronikowska i Polański zakładają dom mediowy Media People

Piotr Machul | 17 stycznia 2017, 06:00

Obok tradycyjnych usług agencja ma się specjalizować też m.in. w konsultingu marketingowo-biznesowym.

Weronika Szwarc-Bronikowska i Michał Polański zakładają dom mediowy. Ich wspólna agencja będzie się nazywać Media People. Założyciele i wspólnicy podkreślają, że to ich autorski projekt, a zakres usług tradycyjnego domu mediowego zostanie poszerzony o konsulting marketingowy i biznesowy. W tym zakresie agencja ma wspierać wiedzą przede wszystkim przedsiębiorców z sektora MSP. – Przedsiębiorcy z sektora MSP mają bardzo często utrudniony dostęp do wysoko wykwalifikowanych ekspertów, z których usług korzystają duże firmy. Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Chcemy, by wiedza tej klasy specjalistów była dostępna także dla mniejszych polskich przedsiębiorstw – mówi Michał Polański, prezes zarządu nowej agencji.

Stąd pomysł na stworzenie społeczności ekspertów, którzy dzieląc się wiedzą, wesprą rozwój firm z sektora MSP. - Nawet najlepiej przygotowana kampania będzie nieskuteczna lub niewystarczająco dobra, jeśli inne obszary działania przedsiębiorstwa nie są do niej odpowiednio przygotowane na poziomie produktu, ceny, dystrybucji, „półki” czy wsparcia sprzedaży – mówi Weronika Szwarc-Bronikowska, wiceprezes zarządu ds. strategii i rozwoju. Dodaje, że agencja chce inicjować i realizować zintegrowane działania w obrębie całego przedsiębiorstwa, zarówno przed, w trakcie, jak i po kampanii.

Media People ma świadczyć kompleksowe usługi związane z tworzeniem i realizacją zintegrowanych kampanii mediowych – od etapu pogłębionej analizy i strategii oraz planowania i zakupu rekomendowanych mediów aż do monitoringu i ewaluacji. Założyciele podkreślają, że dzięki przynależności do międzynarodowej sieci niezależnych podmiotów marketingowych CAN (Communication Affiliate Network) Media People ma możliwość koordynowania kampanii na 16 rynkach regionu CEE. Doradztwem i obsługą klientów zajmie się zespół specjalistów pracujących wcześniej w mediach oraz sieciowych i niesieciowych domach mediowych.

Weronika Szwarc-Bronikowska i Michał Polański związani są z branżą mediową od ponad 20 lat. Wcześniej pracowali w domu mediowym MediaOn. O ich rozstaniu z ta agencją pisaliśmy w MMP24.pl w dniu 30 września 2016 r. 

Czytaj więcej na temat: , , , ,