M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Subway reklamuje Gingerbread Latte

Maciej Burlikowski | 18 stycznia 2017, 06:00

Kolejna sezonowa propozycja reklamowana przez sieć.

Sieć Subway wprowadziła i reklamuje sezonową ofertę napoju Gingerbread Latte, czyli połączenia kawy z syropem o smaku pierników (aromat przypraw: cynamonu, imbiru oraz kardamonu). Dodatkową zachętą do odwiedzenia baru Subwaya ma być możliwość wygrania voucherów na darmową kawę (konkursy w Facebooku).

Kampania obejmuje działania digital, e-PR oraz promocję za pośrednictwem materiałów POS.

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.

Gingerbread Latte będzie w ofercie sieci do 22 marca br.

Czytaj więcej na temat: , , ,