M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec Zdrój edukuje rodziców w nowej kampanii [wideo]

Maciej Florek | 18 stycznia 2017, 06:00

Działania realizują VML i MediaCom.

Ruszyła nowa kampania Żywiec Zdrój, wspierająca rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków żywieniowych swoich dzieci i zachęcenia ich do sięgania każdego dnia po napoje bez cukru. "Słodziaków nie trzeba dosładzać" - to główne hasło kampanii. 

Działania prowadzone są w stacjach grup TVN i IDM, gdzie emitowane są spoty 15- i 30-sekundowe oraz w serwisach VoD (TVN Player, Ipla.tv oraz Xaxis TV). Kampania promowana jest także w serwisie Facebook poprzez interaktywne posty.

Za koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada VML Poland. Zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,