M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Netsprint przebudowuje dział sprzedaży

Maciej Florek | 18 stycznia 2017, 06:00

W grupie pojawiają się nowi dyrektorzy sprzedaży performance oraz strategii.

Grupa Netsprint wprowadza nową strukturę pionu sprzedaży. Do Grupy Netsprint dołączają Jarosław Łuczka (wcześniej Tradedoubler) na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda-Kąkowicz (wcześniej Mindshare) na stanowisko dyrektora ds. strategii.

Jarosław Łuczka będzie zarządzał wydzielonym działem performance i pokieruje dwoma zespołami: sprzedaży bezpośredniej oraz agencyjnej, w których  łącznie pracuje 20 osób. Łuczka będzie odpowiadał za sprzedaż produktów i rozwiązań reklamowych Netsprinta: Adkontekst, ContentStream, sprzedaż reklam w modelu programmatic oraz dla sektora e-commerce. 

Dorota Łoboda-Kąkowicz będzie zarządzać zespołem strategii odpowiadającym za kompleksowe kampanie digital dla największych klientów obsługiwanych przez domy mediowe i bezpośrednio przez Grupę Netsprint.

Zmiany w pionie sprzedaży Grupy Netsprint obejmują wyodrębnienie działów odpowiedzialnych za realizację budżetów w poszczególnych obszarach działalności grupy: performance, content marketing, big data, e-mail marketing, mobile, strategy sales i campaign management. Na stanowiskach dyrektorów sprzedaży pozostają: Magdalena Walczuk (head of e-mail marketing team/E-Mail Network), Dariusz Werelich (head of mobile/Adrino), Mariola Pałczyńska (head of campaign management) oraz menedżerowie obszaru audience Martyna Matuszewska (head of Netsprint Audience, odpowiedzialna za sprzedaż danych do agencji i domów mediowych) i Leszek Kobyliński (head of big data solutions). Wkrótce pojawi się również nowy dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań z obszaru content marketing.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,