M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AMS wprowadził dynamic backlight

Katarzyna Kacprzak | 18 stycznia 2017, 06:00

Marka Audi jako pierwsza korzysta z tego rozwiązania w swojej kampanii.

AMS wprowadza nowe systemowe rozwiązanie dynamic backlight, które polega na dynamicznej prezentacji obrazu na nośnikach typu backlight 6 x 3 m, dającej efekt "GIF-owej animacji”. W bm. z tego rozwiązania skorzysta Audi, reklamując swój nowy model Q5.

Nowe rozwiązanie umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6 x 3 m. Dodatkowo rozwiązanie spełnia wymagania ustawy krajobrazowej dotyczącej reklam zmiennoobrazowych. Nowość dostępna jest w wybranych lokalizacjach w Warszawie.

Kampania Audi Q5 potrwa do 31 stycznia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.

Czytaj więcej na temat: , ,