M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kobiety bohaterkami nowej komunikacji marki Merci

Piotr Machul | 18 stycznia 2017, 06:00

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Merci jako marki powiązanej ze światem uczuć i emocji.

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa pralin Merci, w Polsce dystrybuowanych przez firmę Storck. Celem działań komunikacyjnych jest wzmocnienie wizerunku Merci jako marki, której bliski jest świat uczuć i emocji.

Głównymi bohaterkami filmu reklamowego są kobiety przedstawione w różnych, codziennych sytuacjach. Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz na platformach VoD. Reklamę zobaczą także widzowie odwiedzający sieci kin Cinema City, Multikino i Helios.

Kreację kampanii przygowała agencja Pahnke. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Budżet kampanii nie został podany.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,