Kraj

Kobiety bohaterkami nowej komunikacji marki Merci

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Merci jako marki powiązanej ze światem uczuć i emocji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3fI5RcJd6E4%22%7D
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa pralin Merci, w Polsce dystrybuowanych przez firmę Storck. Celem działań komunikacyjnych jest wzmocnienie wizerunku Merci jako marki, której bliski jest świat uczuć i emocji.

Głównymi bohaterkami filmu reklamowego są kobiety przedstawione w różnych, codziennych sytuacjach. Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie, m.in. w serwisie YouTube oraz na platformach VoD. Reklamę zobaczą także widzowie odwiedzający sieci kin Cinema City, Multikino i Helios.

Kreację kampanii przygowała agencja Pahnke. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Budżet kampanii nie został podany.