M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Credit Agricole chwali się sukcesami

Maciej Burlikowski | 18 stycznia 2017, 06:00

W reklamach ponownie występuje Karolina Gruszka, kampania potrwa do końca lutego br., a kreację przygotowała Just.

Ruszyła kampania wizerunkowa banku Credit Agricole, w której bank chwali się wynikami badania Millward Brown „Klienci banków w Polsce styczeń-wrzesień 2016” i TNS Polska „Zoom Finance” z III kwartału ub.r., według których to właśnie klienci Credit Agricole najchętniej polecają swój bank.

Dodatkowo bank wskazuje, że 60 proc. Polaków wybrało właśnie jego. Przekaz ten bazuje na danych dotyczących rekordowej liczby kont, które klienci przenieśli do innego banku w 2016 r., poprzez system Krajowej Izby Rozliczeniowej.

Kampania prowadzona jest głównie w telewizji i internecie, a także w formie outdooru na placówkach Credit Agricole. W 15-sekundowych spotach telewizyjnych występuje ponownie aktorka teatralna i filmowa Karolina Gruszka. Reklamy emitowane będą w TVN, Polsacie, TVP oraz blisko 70 stacjach tematycznych.

Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano siedem różnych spotów, w których bank pokazuje, że konsumenci często prezentują zupełnie przeciwstawne postawy wobec życia. W sieci obecne są także niestandardowe formaty reklamowe, tzw. Canvas, Content Box XL, screening. Bank prowadzi również działania tzw. RTB (real time bidding), dzięki którym dopasowuje wyświetlane reklamy do zainteresowań i zachowań użytkowników internetu.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Just, a media tradycyjne (telewizja, prasa) zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media. Działania w internecie zaplanowały SMG-Perfomics oraz Cube Group; spoty internetowe na podstawie koncepcji banku zrealizował Mumin's Interactive; kreacje internetowe, na bazie KV stworzonego przez Just, przygotowała agencja Point of View. Działania uzupełniają materiały BTL. Ulotki pojawiły się we wszystkich placówkach banku. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów, w witrynach oraz na drzwiach oddziałów.

Kampania potrawa do końca lutego br.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,