M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Netia intensyfikuje działania marketingowe skierowane do małych firm

Maciej Burlikowski | 19 stycznia 2017, 06:00

Operator reklamuje ofertę internetu dla MŚP za 1 zł na rok. Kampanię przygotowały Dentsu Aegis i Starcom.

Firma telekomunikacyjna Netia zapowiada zintensyfikowanie działań marketingowo-reklamowych skierowanych do klientów z sektora małych firm - właśnie rusza z nową kampanią reklamującą ofertę dostępu do szybkiego internetu stacjonarnego dla takich firm w cenie za 1 zł miesięcznie przez 12 miesięcy.

Kampania zasięgiem obejmuje cały kraj. Główny nacisk został położony na radio. Spoty reklamowe będzie można usłyszeć w trzech kluczowych grupach rozgłośni: RMF, Trójce oraz Tok FM. Kampanię radiową wspierają dodatkowe działania: display w internecie, kampania e-commerce, działania w mediach społecznościowych, materiały POS oraz bezpośredni mailing do klientów.

- Jednym z priorytetów Netii jest intensyfikacja działań marketingowych adresowanych do małych firm. Obecna kampania jest pierwszym krokiem i jednocześnie częścią szerszego planu, który przygotowaliśmy na ten rok – powiedział Michał Zawadzki, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu rynku B2C w Netii.

Za opracowanie kampanii reklamowej odpowiada agencja Dentsu Aegis Network, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,