Kraj

Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska

Zastąpił Marcina Gudowicza, byłego szefa Biura Reklamy TVP.

Wojciech Kowalczyk w radzie nadzorczej IAB Polska
Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora ds. produktu i internetu w Biurze Reklamy TVP, został nowym członkiem rady nadzorczej IAB Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marcina Gudowicza, byłego szefa Biura Reklamy TVP.

Wojciech Kowalczyk pracuje w branży reklamowej od ponad 10 lat. Przed przyjściem w 2016 r. do BR TVP odpowiadał za przychody reklamowe oraz marketing stacji Moden Times Group w Polsce. W latach 2006-2015 odpowiadał za marketing i badania w Atmedia, ostatnio na stanowisku dyrektora marketingu. Wcześniej związany z Optimum Media OMD, gdzie odpowiadał za strategie mediowe m.in. firm McDonald’s, Johnson & Johnson i Lotos.

Obecnie przewodniczącą rady nadzorczej IAB jest Joanna Pawlak (Grupa Wirtualna Polska), a stanowiska wiceprzewodniczących pełnią Anna Sakowicz (SMG) oraz Teresa Wierzbowska (Redefine). Członkami rady, poza Kowalczykiem, są ponadto: Dariusz Bąk (Gremi Business Communication), Robert Biegaj (Interia.pl), Marcin Skowroński (Grupa Allegro), Tomasz Rzepniewski (MEC Global), Mariusz Wąsiński (Media Impact Polska) oraz Maciej Wicha (Agora).