M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tomasz Wojciechowski odchodzi z Havas Warsaw

Katarzyna Kacprzak | 19 stycznia 2017, 06:00

Agencja tymczasowo bez szefa kreacji.

Tomasz Wojciechowski, który w kwietniu 2016 r. dołączył do Havas Worldwide Warsaw w roli creative directora, rozstał się z agencją. Wspólnie z Jakubem Zieleckim, który do października ub.r. obejmował to samo stanowisko, zarządzali kreacją agencji. Dorota Mazur, managing partner Havas Group Poland, nie podaje nazwiska osoby, która przejmie obowiązki Wojciechowskiego.

Wojciechowski z agencją był już wcześniej związany od lipca 2014 r. do czerwca 2015 r., kiedy pełnił rolę deputy creative directora (wspólnie z Zieleckim) w Havas Worldwide Warsaw, a także zarządzał kreacją H Warsaw. Przed ponownym dołączeniem do Havas Worldwide Warsaw Tomasz Wojciechowski był związany z MullenLowe Warsaw na stanowisku deputy creative directora. W swojej karierze zawodowej pracował też w kreacji Young & Rubicam (również jako deputy creative director) i G7 jako creative director.

Wojciechowski ma 12 lat doświadczenia w branży reklamowej. Przygotowywał kampanie dla międzynarodowych i lokalnych marek, w tym: Danone, Era/T-Mobile, Heyah, Plus, Nike, Kredyt Bank, Citroën, Warta, Praktiker.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,