Kraj

Rusza Creative House Kantara w Polsce

Będzie to zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla agencji badawczych.

Kantar Insights w Polsce tworzy Creative House, zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla zespołów badawczych Kantar Millward Brown i Kantar TNS. Podstawowymi zadaniami zespołu będą obsługa komunikacyjna i PR spółek Kantar Insights oraz wsparcie poszczególnych zespołów badawczych w procesie przygotowania ofert oraz wykorzystania ich w organizacjach klientów.

Zespół Creative House tworzą: Jakub Antoszewski, wieloletni PR manager Millward Brown w Polsce, oraz Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska z dotychczasowego zespołu marketingu Kantar TNS. Szefem Creative House jest Mateusz Galica, dotychczasowy szef komunikacji i client service director w Kantar TNS (wcześniej TNS Polska i TNS OBOP).

Mateusz Galica rozpoczął pracę w branży badawczej w 1999 r. Wcześniej związany z rynkiem medialnym i reklamowym. Obecnie także prezes zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, członek PR Academy, członek rady ekspertów Think Tank.