M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola na ten rok zawiesza projekt Coca-Cola Cup

Tomasz Wygnański | 19 stycznia 2017, 06:00

Powodem jest m.in planowana likwidacja gimnazjów, do których program był adresowany. Marketer pracuje nad nową formułą turnieju.

Coca-Cola na ten rok zawiesza projekt Coca-Cola Cup - czyli turniej piłkarski dla młodzieży. Powodem jest przede wszystkim planowana likwidacja gimnazjów, do których program był adresowany. Marketer pracuje nad nową formułą turnieju i projekt ma powrócić w 2018 r. 

Coca-Cola nadal jednak będzie współpracować z ambasadorem turnieju Robertem Lewandowskim, z którym umowa jest ważna do końca roku 2017. 

Coca-Cola Cup to jedna z największych akcji sportowych adresowanych do młodzieży. W ub.r. w turnieju wzięło udział ponad 40 tys. uczniów, a w ciągu 18 lat funkcjonowania imprezy - ponad pół miliona. 

Przez ostatnie cztery lata za organizację turnieju odpowiadała agencja Havas Sports & Entertainment. 

Czytaj więcej na temat: , ,