M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Galeria Północna wybiera TBWA

Tomasz Wygnański | 20 stycznia 2017, 06:00

Agencja wygrała przetarg na opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i obsługę kreatywną pierwszej galerii handlowej na północy Warszawy.

Agencja TBWA wygrała przetarg na opracowanie kompleksowej strategii marketingowej  i obsługę kreatywną Galerii Północnej, która zostanie otwarta w III kwartale 2017 roku na Białołęce.

Na powierzchni ponad 64 tys. mkw. powstanie 220 sklepów, butików i punktów usługowych oraz 11-salowe kino. Inwestorem i zarządcą obiektu jest Grupa GTC,

Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę nowej galerii handlowej, obejmującą działania ATL i BTL, planowanie całego kalendarza eventowego na pierwszy rok działalności obiektu oraz wszelkie działania reklamowe. W ramach działań promujących galerię przewidziane są kampanie z zakresu OOH, aktywności w prasie, internecie i mediach społecznościowych oraz eventy i akcje specjalne.

Szczegółów przetargu nie podano.