Zagranica

Huawei rozpoczyna współpracę z Saatchi & Saatchi Gallery

Producent telefonów chce przybliżyć światu historię selfie i przy okazji wzmocnić swoją pozycję w Europie.

Azjatycki producent smartfonów Huawei rozpoczął współpracę z Saatchi & Saatchi Gallery w Londynie. Podmioty wspólnie uruchomiły wystawę, która ma przybliżać historię selfie, opowiadając o zjawisku samodzielnie zrobionego sobie zdjęcia przez pryzmat historii fotografii. Jako cel długofalowy Huawei chce zbudować pozycję na kontynencie i wzmocnić markę.
Na wystawie pojawiają się również światowej sławy autoportrety – kuratorzy w ten sposób rozważają znaczenie sztuki dla samowyrażania. Na wystawie można zobaczyć m.in. prace Emina, Van Gogha i Rembrandta.
Za obsługę PR-ową przedsięwzięcia odpowiada H+K Strategies, która odpowiada również za działania PR Huawei na Wyspach. Huawei zatrudnia na całym świecie ok. 170 tys. pracowników.
Smartfon staje w centrum zainteresowania wystawy jako współczesne narzędzie autoekspresji. Firmie zależy również na zbudowaniu przekonania w odbiorcach, jaką jakość reprezentuje aparat w smartfonie Huawei – opracowany wspólnie z marką Leica.
W planach jest również przygotowanie konkursu #SaatchiSelfie, w ramach którego najbardziej kreatywne autoportrety z całego świata zostaną zaprezentowane na wystawie w Saatchi Gallery. Dziesięcioro zakwalifikowanych do ostatecznego etapu konkursu uczestników otrzyma telefony marki Huawei. Konkurs został ogłoszony wczoraj, a planowo kończy się 30 marca.

(Campaign)