M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nairobia wprowadza specjalistyczne marki usług

Tomasz Wygnański | 24 stycznia 2017, 06:00

Obecna działalność agencji będzie skupiona wokół brandów Nairobia, AtomClick, Sale Force 1 i Feraina.

Nairobia wprowadza specjalistyczne marki usług agencyjnych. I tak agencja marketingu zintegrowanego Nairobia pozostaje pod skrzydłami Jacka Gliniaka, który od 8 lat kieruje spółką. Agencja pracuje dla takich klientów, jak Diageo, Ferrero, Kompania Piwowarska. 
Sales Force 1 to specjalistyczna marka, która prowadzi działania fieldowe oraz eventowe w całej Polsce, pracuje dla m.in. takich klientów, jak Bridgestone, Nestle, Nikon, Coca-Cola, Samsung.
Kolejna marka to przejęta od IQ Marketing spółka digitalowa AtomClick. Nowym dyrektorem generalnym jest Przemysław Madajczyk.
Nowością jest także dział odpowiedzialny za programy lojalnościowe – Feraina. Na tym polu prowadzona jest współpraca m.in. z marką Syngenta przy realizacji programu B2B i Bridgestone. 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,