M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mirosław Skotarczyk head of strategy w Communication Unlimited

Katarzyna Kacprzak | 25 stycznia 2017, 06:00

Poprzednio pracował jako strateg i partner w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value.

Do agencji Communication Unlimited jako head of strategy dołączył Mirosław Skotarczyk. Do jego obowiązków będzie należał nadzór i opracowywanie strategii marek oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji.

Skotarczyk związany jest z branżą konsultingu od ponad 15 lat, pracował przy opracowywaniu strategii takich marek konsumenckich i korporacyjnych, jak: Luxmed, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Aegon, Bakoma. Poprzednio pracował jako strateg i partner w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy, a wcześniej jako kierownik strategii w agencji brand design.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,