M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017

( red. ) | 25 stycznia 2017, 06:00

Finał amerykańskiej ligi NFL bez Doritos.

Na listę marek, które będą reklamować się podczas 51. finału Super Bowl, powróciła Kia. Nie zobaczymy natomiast w tym roku spotu Toyoty. Pierwszy raz od 10 lat nie pojawi się też reklama Doritos (Frito Lay's).

5 lutego br. na antenie telewizji Fox pojawią się spoty następujących marek: 84 Lumber, Anheuser-Busch InBev (Busch, Bud Light, Budweiser, Michelob Ultra), Audi, Avocados From Mexico, Bai Brands, Buick (General Motors), Febreze (Procter & Gamble), GNC, GoDaddy, Honda, Intel, Kia, Lexus, Mercedes-Benz, Mr. Clean (Procter & Gamble), Persil ProClean (Henkel), Skittles (Mars Inc.'s Wrigley), Snickers (Mars Inc.), Top Games USA, TurboTax (Intuit), WeatherTech oraz Wix.com.

Wyemitowanie 30-sekundowego spotu podczas tegorocznego finału kosztuje ok. 5 mln dol.
(Adage)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,