Zagranica

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017

Finał amerykańskiej ligi NFL bez Doritos.

Znamy marki, które będą reklamować się podczas finału Super Bowl 2017
Na listę marek, które będą reklamować się podczas 51. finału Super Bowl, powróciła Kia. Nie zobaczymy natomiast w tym roku spotu Toyoty. Pierwszy raz od 10 lat nie pojawi się też reklama Doritos (Frito Lay’s).

5 lutego br. na antenie telewizji Fox pojawią się spoty następujących marek: 84 Lumber, Anheuser-Busch InBev (Busch, Bud Light, Budweiser, Michelob Ultra), Audi, Avocados From Mexico, Bai Brands, Buick (General Motors), Febreze (Procter & Gamble), GNC, GoDaddy, Honda, Intel, Kia, Lexus, Mercedes-Benz, Mr. Clean (Procter & Gamble), Persil ProClean (Henkel), Skittles (Mars Inc.’s Wrigley), Snickers (Mars Inc.), Top Games USA, TurboTax (Intuit), WeatherTech oraz Wix.com.

Wyemitowanie 30-sekundowego spotu podczas tegorocznego finału kosztuje ok. 5 mln dol.
(Adage)