M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mediową obsługą Castoramy w Polsce zajmie się Mindshare

Maciej Florek | 25 stycznia 2017, 06:00

Kingfisher na większości rynków wybrał MEC.

Kingfisher, właściciel Castoramy i B&Q, po przetargu wybrał do obsługi mediowej MEC (WPP/GroupM). Oddziały tej agencji będą pracować dla Kingfisher na rynkach Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Hiszpanii, Portugalii i Rumunii. Do obsługi w Rosji wybrana została siostrzana agencja GroupM - Maxus. Natomiast w Polsce za planowanie i zakup mediów dla Castoramy odpowiedzialny będzie Mindshare, prawdopodobnie ze względu na konkurencyjnego klienta MEC jakim jest IKEA. Informację o powierzeniu budżetu agencji Mindshare potwierdził nam Maksymilian Litwinow, dyrektor marketingu Castoramy na naszym rynku.

Do tej pory obsługą mediową Castoramy w Polsce zajmował się PHD Media Direction (Omnicom), który z tym klientem pracował od 13 lat (początkowo jako Media Direction OMD, a od 2010 r. pod marką PHD Media Direction).