M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Urszula Porębska na czele marketingu Metro Properties

Katarzyna Woźniak | 26 stycznia 2017, 06:00

Nowa odpowiedzialna za strategię i komunikację 9 centrów handlowych M1.

Urszula Porębska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie Metro Properties. Odpowiada za strategię i komunikację marketingową dla 9 centrów handlowych M1  zarządzanych przez firmę w Polsce.
Porębska jest związana z rynkiem nieruchomości komercyjnych od 19 lat. Pracowała  zarówno w centrum handlowym, jak i w dziale zajmującym się zarządzaniem wszystkimi obiektami w portfolio Metro Properties.
W swojej karierze związanej z marketingiem miała wpływ na tworzenie wizerunku marki M1, jak również opracowywała strategie takich brandów jak Magnolia Park we Wrocławiu czy Centrum Handlowe Ster w Szczecinie. Do swoich największych projektów zalicza program telewizyjny Shopping Queen, którego dwa sezony obejrzało ponad 10 mln widzów oraz stworzoną w roku 2015 ogólnopolską ligę taneczną #M1Dancebattle.

Czytaj więcej na temat: , ,