Zagranica

Rimmel London z nową kampanią i nowym pozycjonowaniem

Marka z portfolio Coty zaprasza do współpracy modeli i influencerów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwVZMoIQU7oE%22%7D
Rimmel London wystartowała na Wyspach z nowym pozycjonowaniem i nową kampanią. Marka kosmetyków kolorowych z portfolio Coty wystartowała z akcją realizowaną we współpracy z nowym pokoleniem modeli oraz influencerów.
Dawny claim marki to “Get the London look”, teraz uczestnicy spotu mówią: “Live the London look”. Za kreację działań odpowiada agencja BETC London. Marka stawia na kreatywność, a także chce zaznaczyć różnorodność zainteresowania jej ofertą wśród młodych ludzi.
W spocie występują najważniejsi influencerzy na Wyspach: Portia Ferrari, Maddi Waterhouse, modelka Suki i jej siostra Imogen, Cora Corre – modelka i wnuczka Vivienne Westwood, a także Malcolm McLaren i 17-letni vlogger Lewys Ball, który po raz pierwszy występuje w kampanii dla marki.
Młodzi ludzie reprezentują całą gamę stylów mody i makijażu, podkreślając pewność siebie i indywidualność.
Rimmel wśród swoich ambasadorów ma m.in. Carę Delevigne, Ritę Orę, Georgię May Jagger i Kate Moss.
Coty w sierpniu ubiegłego roku wybrało agencję BETC London do obsługi budżetu kreatywnego Rimmel.

(Campaign)